motiverad

Nu när vi var i Sthlm igår kom min motivation tillbaka. Även om jag tyckte att showen var sådär, till exempel julavslutningen var sjukt rörig och de där nordsvenskarna som gick runt runt runt var väl inte så roliga (dock söta!!). Sedan den där lilla shettisen som var utklädd till ett lejon tyckte jag synd om för den såg sjukt rädd och ledsen ut i ögonen, hon som gjorde trick med den slog den med spöt en gång när den skulle ner på frambenen. Hoppningen var väl som hoppning alltid är. Roligast var ju fransmännen, både de som hoppade utan häst och de som slängde sig åt alla möjliga håll och höll på (även fast att en brud satt på en häst i mitten och slog med spö efter hästarna så att de skulle springa fort). Men JA, IALLAFALL. Nu har jag liksom fina schabrak, nytt pannband, det har kommit mer snö = ljusare ute. Siren har möte med hovslagare på måndag och då kommer både snösulor och brodd på, så han får vila tills dess – men sen jävlar! 😀 305963_3684894890408_1208714123_n Våra fina träns! Mina till höger & Annas till vänster.

Lämna en kommentar