do want

HW har kommit med ett utetäcke med 100gr fodring som dessutom är kompatibelt med deras linersystem, detta ligger högst upp på min lista just nu. Jag ska kolla igenom alla täcken jag har och sälja de flesta då jag vill uppgradera Sirens täckes-garderob med ”ett av varje”, av bra kvalité istället för att ha 4 halvdana fleece och ett halvtaskigt regntäcke. Just nu har han på sig ett fleecefodrat (eller ja, idag fick han gå naken) regntäcke från Hööks vars passform inte är optimal. Är inget jättestort fan av fleecefodrade täcken då de har en tendens till att ge stötar, sedan blir de ju så fruktansvärt håriga. Så detta 100gr vore helt perfekt, med tanke på att jag bara behöver köpa till en 200gr-liner och VIPPS så har jag ett vintertäcke. want

Så nu blir det att rappa på med att rensa i hästgarderoben så att jag kan lägga ut en annons på allt som ska säljas, och på så vis förhoppningsvis få ihop pengar till det från HW istället. 😀 😀

En tanke på “do want

Lämna en kommentar