ny kamera it is

Köpte en sadel på Hööks igår för halva priset, en allround. Passade faktiskt nästintill perfekt men ska lämna tillbaka den och köpa en kamera istället. Vill ha en ny kamera nu nu nu. Kände först att en hoppsadel var behövligt, men när jag tänker lite så känns det inte lika viktigt. Har min underbara dressyrsadel som är bäst på alla sätt och vis. Och hur ofta hoppar vi? Väldigt sällan. Har ju inte direkt några problem med balansen så kan lika gärna köra barbacka då!!

Så imorgon ev ska jag till mediamarkt och klämma lite på en kamera, Nikon D5200. Känns den bra (haha) beställer jag den i veckan 😀 Wäääh längtar galet. Nikon-D5200
dör lite

Hade världens underbaraste dröm inatt btw. Drömde att jag var på konsert med Blue October och scenen var som en catwalk (….) och publiken var helt grym för man kunde stå längst fram utan att en jävel pressade. Och när konserten var slut kom Justin och tog bild med alla i publiken och det var så härligt och åh.

Lämna en kommentar